• چهارشنبه ۲۲ دی ماه، ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 9510-32614-5
  • خبرنگار : 1172
  • منبع خبر : ----

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد

برتری مرکز فوریت‌های برق تبریز در "بخش بهره‌برداری"

شرکت توزیع نیروی برق تبریز با ارزیابی شرکت توانیر، موفق به کسب رتبه برتر مرکز فوریت‌های برق در بخش بهره‌برداری شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‎شرقی، افشین روشن میلانی با اشاره به توانمندی‌های مرکز فوریت‌های برق تبریز، اظهار کرد: مرکز فوریت‌های برق تبریز با شماره تلفن 121،در مواقع بحرانی به طور متوسط توانایی پاسخگویی به 15 هزار تماس را دارد.

وی با اشاره به وجود بیش از 910 هزار مشترک در حوزه عملیاتی این شرکت، افزود: این مرکز در مواقع عادی نیز روزانه به طور میانگین، نزدیک به 2000 تماس را پاسخگو بوده و همکاران ما در این مرکز به طور شبانه روزی، پاسخگوی مشترکان در حوزه کلانشهر تبریز و شهرهای باسمنج، سهند و سردرود هستند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی به مشترکین حساس همچون مراکز نظامی و بیمارستان‌ها در مواقع خاموشی‌های ناشی از تعمیرات پیشگیرانه، از وظایف مرکز فوریت‌های برق تبریز می‌باشد.

روشن میلانی با اشاره به حوادث، اتفاقات و خاموشی‌های جزئی و کلی شبکه برق را جزو دیگر موضوعات مورد پاسخ توسط این مرکز، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات روشنایی معابر، راهنمایی مشترکین در صورت بروز مشکل برق منازل و در صورت لزوم اعزام اکیپ‌های عملیاتی از دیگر خدمات این مرکز است.

وی اضافه کرد: واحد پیگیری سامانه 121 وظیفه بررسی و هماهنگی خاموشی‌های تعمیرات پیشگیرانه را دارا بوده و قطعی‌های برق رخ داده را از امورهای تابعه و واحد عملیاتی پیگیری می‌کند و همچنین در حوزه خدمات مشترکین نیز، این مرکز وظیفه ارجاع تماس‌ها و راهنمایی مشترکین به واحدهای مربوطه را برعهده دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص مرکز فوریت‌های برق تبریز، تاکید کرد: این مرکز از سال 1380 راه‌اندازی شده بود که طبق دستورالعمل شرکت توانیر، در سال 1388، با قابلیت کنترل مکالمه، توزیع تماس‌ها، گزارش گیری جامع، ضبط مکالمات، پاسخگویی اتوماتیک، واسط های ارتباطی با سیستم ثبت حوادث، تجهیزات اپراتوری و ... کار خود را به صورت سیستمی و با استفاده از تجهیزات نوین با کیفیت مناسب و نهایتا قابلیت پاسخ‌دهی بی‌نظیر،  در ترافیک تماس‌های بالا شروع کرد.

شایان ذکر است؛ پاسخگویی اتوماتیک، چندرسانه‌ای بودن، قابلیت ارتباط از طریق پیام کوتاه، فاکس و ایمیل، سیستم مدیریت هوشمند حوادث، مدیریت کامل حجم تماس‌ها، سیستم اولویتبندی و ... اشاره کرد.

گفتنی است؛ آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر، با تقدیر از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این موفقیت را موجب ارتقای خدمات شرکت، بهبود فرآیندهای کاری و زیرساخت‌های بخش توزیع عنوان کرد.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: