• سه شنبه ۳۰ آبان ماه، ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
  • دسته بندی : فرهنگی و هنری
  • کد خبر : 968-12187-5
  • خبرنگار : 1177
  • منبع خبر : ----

معاون صنایع دستی آذربایجان شرقی:

اهمیت ارتقای سطح دانش تجارت الکترونیک در بین هنرمندان صنایع دستی

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بر اهمیت توجه به ارتقای سطح دانش تجارت الکترونیک در بین صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی استان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرشاد به آفرین در کمپین صادرات خرده فروشی صنایع دستی استان با اعلام این مطلب گفت: استان با دارا بودن  10 هزار هنرمند در 80 رشته صنایع دستی ظرفیت بالایی در تولید و عرضه این محصولات دارد.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از این ظرفیت از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت صنایع دستی استان است و بر همین اساس به دنبال ایجاد بهترین شرایط برای معرفی و شناساندن صنایع دستی استان هستیم.

به آفرین، به مهم‌ترین مولفه‌ها در خصوص توسعه صنایع دستی اشاره کرد: معرفی و فروش مهم‌ترین عاملی است که باید برای رونق صنایع دستی استان مورد توجه قرار گیرد و در صورتی که این مهم محقق شود، بسیاری از معضلات و مشکلات فعلی فعالان صنایع دستی حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح دانش و به کارگیری روش‌های نوین از جمله بازاریابی الکترونیکی می‌تواند موجبات معرفی هنر غنی این استان را در سطح بین المللی و بازارهای جهانی محقق سازد.

معاون صنایع دستی استان با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز در سال 95 گفت: در این نمایشگاه فروشی بالغ بر 910 میلیون تومان در مدت پنج روز هم در حوزه فروش و سفارش تولیدات صنایع دستی ثبت شد.

معاون صنایع دستی استان تاکید کرد: نیاز امروز هنرمندان صنایع دستی، تداوم ارتباطات موثر در بازارهای داخلی و خارجی برای ایجاد زمینه های فروش و صادرات خرد و کلان محصولاتشان است و تجارت الکترونیک، بازاریابی صنایع دستی عرصه و شرایط را برای معرفی صنایع دستی استان فراهم می‌سازد.

به آفرین بیان کرد: بخش بزرگی از حرکت به سوی جهانی شدن در راستای معرفی صنایع دستی نیازمند همراهی و همکاری هنرمندان استان است تا این حرکت نقطه آغازی برای رشد و توسعه صنایع دستی استان باشد.

معاون صنایع دستی استان هدف از این کمپین را ایجاد بستری ایمن و مطمئن برای عرضه و فروش تولیدات صنایع دستی چه در سطح داخلی و بین المللی به صورت خرد و کلان خواند و افزود: امیدواریم با این پویش گامی در جهت رشد و توسعه صنایع دستی و رسیدن به جایگاه واقعی این هنر در جهان برداریم.

هنرمندان و فعالان صنایع دستی در راستای مشارکت در کمپین صادرات خرده فروشی صنایع دستی، با طرح سوالاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کمپین تخصصی "صادرات خرده فروشی صنایع دستی" با شعار "آنلاین شوید، جهانی بفروشید " از سوی شرکت "زودل" و با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، بطور سراسری در کل کشور با هدف کمک به صادرات صنایع دستی و معرفی در بازارهای جهانی اجرا می‌شود.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: