• دوشنبه ۲۰ فروردین ماه، ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 971-11814-5
  • خبرنگار : 1145
  • منبع خبر : ----

رئیس روابط عمومی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی مطرح کرد

هم افزایی با رسانه‌ها، یکی از عوامل موفقیت در جذب گردشگر در عید نوروز

رئیس روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی هم افزایی ایجاد شده از طریق همکاری روابط عمومی دبیرخانه و دستگاه های عضو ستاد سفر با رسانه ها را یکی از عوامل موفقیت استان در جذب گردشگر در ایام نوروز 97 دانست. 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، نوید مشهوری آفاق با اشاره به اینکه  نوروز 97 تبریز به دلیل تقارن با رویداد تبریز 2018 فرصتی مناسب جهت اشاعه فرهنگ و تاریخ غنی آذربایجان به گردشگران داخلی و خارجی بود، ادامه داد: خوشبختانه تمامی شهرهای استان آذربایجان شرقی و به خصوص کهن شهر تبریز در نوروز 97 با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به استقبال گردشگران رفت و اهتمام اصحاب رسانه در اطلاع رسانی جذابیت ها و اقدامات صورت گرفته توانست استقبال چشمگیر گردشگران از سفر و بازدید از جاذبه های گردشگری استان را رقم بزند.

مشهوری آفاق در تشریح اقدامات انجام پذیرفته از سوی اداره روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در راستای تحقق اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز 97، اظهار داشت: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان به مناسبت تعطیلات نوروزی50 گزارش خبری و بالغ بر 200 مورد فوتو تیتر با مضمون معرفی جاذبه های گردشگری تبریز و استان تولید و منتشر نمود که در تعامل با رسانه های رسمی و کانال های اطلاع رسانی مردمی بازخورد و نشر بسیار مناسبی داشته است.

وی با قدردانی از همراهی همیشگی اصحاب رسانه و هنرمندان عکاس افزود: در طول سال گذشته و به ویژه ایام عید رسانه های استانی همکاری بسیار ارزنده ای در راستای معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های استان داشته اند و تعاملات ملی ارزشمندی را نیز به وجود آورده اند و عکاسان هنرمند استان با به تصویر کشیدن زیبایی ها نقش ارزنده ای در جلب نظر عمومی برای سفر به استان و تبریز ایفا نموده اند که شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامع به گردشگران و شهروندان تبریزی در نوروز 97 یکی از مهم ترین رسالت های این اداره است که با هم افزایی و همیاری رسانه های مجازی و مکتوب و صدا و سیمای استان، در انتشار و به اشتراک گذاری اخبار تولیدی روابط عمومی میراث فرهنگی استان، محقق شد، ادامه داد: همکاری و هم افزایی رسانه ای در انتشار و اطلاع رسانی مستمر گزارشات ستاد خدمات سفر استان و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی ، در طول سال و طی ایام نوروز 97،  نوروزی متفاوت را برای گردشگری استان و تبریز رقم زد.

مشهوری آفاق در ادامه با بیان اینکه سامانه خبری "تبریز 2018" به آدرس www.tabriz2018.ir نیز در کنار رسانه های مجازی استان، در انتشار اخبار مهم و مربوط به 2018، به فعالیت می پردازد، گفت: سامانه خبری "تبریز 2018" در کنار سایر رسانه های مجازی استان به انتشار اخبار مربوط به رویدادهای تبریز 2018 می پردازد، و هدف این سامانه اطلاع رسانی مناسب در این راستا است و رسالت معرفی جاذبه های گردشگری از طرف اداره کل میراث فرهنگی استان برای سامانه جامع گردشگری تعریف شده است.

رئیس روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی میراث فرهنگی استان با ذکر اینکه لازمه معرفی "تبریز 2018 " به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام، سامانه ای جامع و معتبر است، ادامه داد: سامانه جامع گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» به صورت بانک اطلاعاتی جامع از تمامی مناطق گردشگری، تاریخی، فرهنگی ، صنایع دستی و سایر اطلاعات استان طراحی شده و در تاریخ دوم آذر 96  با حضور "علی اصغر مونسان" رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رونمایی شده است.

مشهوری آفاق خاطرنشان کرد: سامانه جامع گردشگری«تبریز 2018» به آدرس www.2018tabriz.org  که با هدف معرفی جامع ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز طراحی و راه اندازی شده است، در 6 بخش «معرفی تبریز»، «گونه های گردشگری»، «رویدادها»، «حمل و نقل»، «مراکز خدمات» و «نقشه و مسیرها» به ارائه اطلاعاتی گسترده به گردشگران و مسافران می پردازد. این سامانه گزارشات و اطلاعات خود را به پنج زبان انگلیسی، فارسی، عربی، ترکی استانبولی و ترکی آذری آماده ساخته تا زمینه بهره مندی از این اطلاعات به زبان های مختلف را فراهم سازد.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: